Sabtu, 27 Agustus 2011

normal is relative


still in my period, so i cant pray, morning here. how are you?

too much "you" i know :"")
my fault? i dont think so, honestly deep down inside i really wish one of you is could stay. here.
but i'm not gonna try too hard, because i do believe if everything is mean to be, things will have a way to working out. and until now i could feel nothing work. nothing.

Tuhan tau, tapi menunggu.

HEYYYYYYYYY STILL MORNING HERE WHY AM I BE SO DRAMA THIS TIME?
*antukin kepala ke monitor*

oke i guess this is going to be unimportant post --" *again*

i dont know but when i wake up i saw my mom, i saw my dad pic, i saw the calender, i count down the day, getting closer to Hari Raya, alhamdulillah, then i remember what month is it? almost enter to september, and yes februari is no longer come *lebay* but hey skrg tuh mana terasa sih kalo waktu?!!! WHAT IS THE WORST THOUGHT THIS MORNING?! WANNA KNOW? I'M GETTING TWENTY FUCKING TWO YEARS OLDDDDDDDDDDD!!!!
*nangis dipojokan*

oke calmdown. age is just a number and number is relative for somepeople 22 is old, for some others is still hawt. hahaha

where are you?
lauhul mahfuds tuh dimana sih???? hahaha bagi yg gak tau lauhul mahfuds itu apa ya sebenernya saya juga gaktau sih, tapi kan katanya "jodoh kita udah tertulis di lauhul mahfuds"
skip deh *badmood sendiri*

pagi pagi udah ngomongin jodoh yakaliiii mungkin karena dia sudah siap disunting *dia siapa??*
saya sendiri. *brb muntah*
sebenernya saya gak sedangkal itu kok, saya masih ingin berkarier dan mengumpulkan setumpuk uang lalu berkeliling dunia, tapi kalo udah gitu mikirnya balik lagi, menyempurnakan separo agama kan penting jugak. *konsisten*
dan sejatuh jatuh cintanya saya sama orang orang tetep aja kadang saya punya imajinasi tentang orang yg jadi suami sya nanti dan kadang "mereka" bukan "dia" yang saya maksud. *ditabok*

okelah sekian morning posting dari saya. agak gak penting tapi bawel. mungkin karena lagi mellow. mellow bukan berarti galau. galau sih gak penting. *sigh




















Tidak ada komentar:

Posting Komentar