Senin, 18 Oktober 2010

She’s Got You High (and YOU don’t even know ‘yet’)


Well you dont know how it goes.. you have no idea what's in front of you.. you have no clue.. REALLY ? may I ask you once more ? you have no clue huh ? oalaaah I think I was the one who have no clue in here. Oh you too ? I don’t think so sir!

life is such an unpredictable thing., you dont know whats coming on you, yup! Me too, all of the people do..

actually I have no idea, -_- It used to be easy to tell everything with words but now... it's hard..

satu hal yang harus saya akui adalah saya sedang dalam keadaan teramat galau. Dan ternyata memutuskan punya blog dan mempublikasikannya bukan pilihan yang benar-benar bijak juga hehe. Agak susah menjadi transparan bahkan di forum yang kita punya apalagi keponakan saya (Bella) udah rajin ngecekin blog ini all the time walopun comment nya ya selalu pujapuji tentang tulisan saya yang dia suka banget sampe akhirnya terinspirasi punya blog juga. Ketakutan saya makin menjadi kalo ngebayangin billy juga ikutan baca dan kemudian disusul dina serta keponakan-keponakan saya yang lain -___- (it’s a nitemare)

hm. Back to the title ‘she’s got you high’ you must be know who is ‘she’ refers to ? wkwkwkw and please don’t try to guess who the hell the word you. like what I’ve said there are so many of you.
kali ini ga banyak ‘muntahan’ yang saya tuangkan. Saya hanya merasa lelah menjalani ini dengan dia yang terlalu menikmati ini. Saya merasa ini tidak balance dan dia tidakpernah mau tau. Dia tidak pernah mau mendengarkan saya, ketidakstabilan sayapun semakin menjadijadi, dan kenapa saya masih ada disini? Bukan karena memori yang terlewati hampir setengah tahun, YAH LEBIH ENAM BULAN and look ?? kita dimana ?? masih aja disini di tempat yang sama, kita bergerak tapi tak signifikan. Kita seperti berlari, tapi di atas treadmeal.

Open your mind, believe it’s going to come to romance alive and hope she’s going to tell you.. HAVE YOU LOST YOUR MIND OR HAS SHE TAKEN ALL OF YOURS TOO ?
Hahahaha


She is ME.

And she’s getting to know that this is nothing to do with you.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar